ブログの更新情報をつぶやいています!

2015年7月30日木曜日

Listened to drake back to back crazy

If you haven't heard "Back To Back" from @Drake, I'm about to play it next on @Hot983... Tune in at 5P!

Listen: bit.ly/1KsQgHZ
Ok I was worried whenever drake dropped that soft ass diss, back to back is more of what I was looking for. RESPOND meek!!
If you haven't heard "Back To Back" by Drake then spoiler alerts.... RIP MEEK MILL. #BackToBackFreestyle #RIPMeekMill
Drake back to back 🔥🔥 hot shit right there
Drake just killed meek mills in the song "back to back"
I liked a @YouTube video youtu.be/sf6NT2OX7i4?a Drake - Back To Back (Freestyle) | Meek Mill Diss Pt 2 | HD | Apple Music
Legitimate question: Isn't @NICKIMINAJ besties w/ @Drake? Why isn't she telling @MeekMill to back off? Need someone to explain this ASAP
Drake could release Back To Back as a single and it would reach #1 on the charts.
I was more fearful of Cassidy ending Meeks career and that didn't happen lol , I'm just sitten back and waiting on meek to rip Drake in half
Listened to #BackToBack back to back 🙊 Drake went crazy 😂
DEARLY BELOVED . . . We Are Gathered Here TODAY . . . To REMEMBER The Rapper MEEK MILL . . .... fb.me/7o3HyQs0T
Heard Drake Donated Some Money To A Philly School Back In March Wonder If He Even Wrote The check or did Q 😂😂😂😂
Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track: Drake has gone ‘Back To Back’ on us all with an... bit.ly/1gnT64z
Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track: Drake has gone ‘Back To Back’ on us all with an... bit.ly/1gnT9NC
Drake back to back diss to meek is just rough man
[Entertainment] | Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track bit.ly/1gnT9NC |Via The Net Magazine
Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track: Drake has gone ‘Back To Back’ on us all with an... bit.ly/1gnT64z
Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track: Drake has gone ‘Back To Back’ on us all with an... bit.ly/1gnT64z
Just got done listening to back to back by Drake. Meek mill please leave that boy alone. Keep your head up meek.
#TheNetNg | Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track bit.ly/1gnT9NC
#EverydayNaija | Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track bit.ly/1gnT64z
Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track: Drake has gone ‘Back To Back’ on us... bit.ly/1gnT64z #YunG_BaDOO
[THENET] Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track: Drake has gone ‘Back To Back’ on us al... bit.ly/1gnT64z
Ain't nobody can say anything about this back to back shit @Drake spit bars
Drake Back to Back is 🔥 killed meek mill
All i gotta say bout this drake v.s meek mill beef is DRAKE GOT THIS drake pulled meeks card in back to back #BackToBack #DrakeVsMeek
If drake didn't write back to back tell me who did because my lord I need to listen to more of whoever put that together
I liked a @YouTube video youtu.be/sf6NT2OX7i4?a Drake - Back To Back (Freestyle) | Meek Mill Diss Pt 2 | HD | Apple Music
Even if meek mill did write a song, he still wouldn't be able to diss drake like in back to back
If meek were to ever snap back at drake the darkskin community would take him back as one of them like nothing happened😂😂😂
drake D E S T R O Y E D meek on back to back freestyle holy shit
ift.tt/1JwxG0h Wait A Minute — Drake Issues Meek Mill Diss Track 3? ‘Back To Back’ Music bit.ly/1Iq9Z8U #ENews24h
OMG Drake going back to back - Meek it's O va!
I liked a @YouTube video youtu.be/L91U33tbVr0?a Drake - Back To Back (Meek Mill Diss)
I hope meek comes back with a fire diss and murders drake but I'm struggling to see it happening.
Drake ~ Back To Back Freestyle by octobersveryown via #soundcloud soundcloud.com/octobersveryow… drake killed meek on his new disstrack shit is 🔥
CHELYNN NEWS Ronald MAUDLIN commented on NewMusic's blog post Drake - Back To Back Freestyle - Meek Mill Diss ow.ly/31Zx6U
CHELYNN NEWS My Name Is My Name commented on NewMusic's blog post Drake - Back To Back Freestyle - Meek Mill Diss ow.ly/31Zx6T
Daaaaaaamn @Drake
Drake - Back To Back (Freestyle) | Meek Mill Diss Pt 2 | HD | Apple Music youtu.be/sf6NT2OX7i4 via @YouTube
Drake goes ‘Back to Back’ on Meek Mill with second diss track newsroom.ng/story/321730
My timeline is full of dick riders ...
Now ya'll riding @Drake dick because of his come back to @MeekMill disses
A whole bunch of followers😒
@MeekMill along with you not being welcomed in Toronto; due to you not dissing drake back, you are no longer apart of the darksin community
For both Drake's diss tracks I had to read the lyrics because I know his flow is boring. Back to Back ain't ending shit though.
If drake drop another diss before Meek drop one he gotta be able to come back like Rick Ross back when 50 dissed him
Drake dis dans Back to Back: c'est oune tournée mondiale ou une tournée de ta meuf? MAIS OÙ EST TU MEEK MILL 😭😭😭
@jdamis As an aside, I enjoyed Back to Back. Charged up was bad, but I think Drake redeemed himself.

関連記事